Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε την
Παρασκευή 19/6 η μαχητική συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στις διώξεις
συναδέλφων στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας. Οι
εκπαιδευτικοί, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα των ΕΛΜΕ και των ΣΕΠΕ, βρέθηκαν στο
πλευρό των συναδέλφων τους που κλήθηκαν σε απολογία ενώπιον του Πειθαρχικού
Συμβουλίου για το «αδίκημα» συμμετοχής στη νόμιμα προκηρυγμένη απεργία - αποχή
από την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση και κατέθεσαν τις απολογίες τους. Οι
εκπαιδευτικοί της Θεσσαλονίκης τήρησαν την υπόσχεσή τους: όσο η κυβέρνηση
προσπαθεί να μας εκβιάζει, τόσο περισσότεροι θα είμαστε στους δρόμους.
Για άλλη μια φορά, τα εκπαιδευτικά
σωματεία της πόλης βγήκαν στο δρόμο δυναμικά διατρανώνοντας την απόφασή τους να μην επιτρέψουν τη δίωξη
κανενός συναδέλφου και το χτύπημα του απεργιακού δικαιώματος. Απαίτησαν να
σταματήσουν οι διώξεις των συναδέλφων τους, τη δικαίωση των απεργών από το
πειθαρχικό συμβούλιο, να μπει τώρα στο αρχείο η υπόθεσή τους και να καταργηθεί
- να μην εφαρμοστεί το νέο Πειθαρχικό.
Οι εκπαιδευτικοί, κατά την κατάθεση των
γραπτών απολογιών στη ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας των συναδέλφων, στείλαμε ένα
ξεκάθαρο μήνυμα: Κανένας και καμία συνάδελφος δεν είναι μόνος!
Ιδιαίτερη στιγμή ήταν η συμμετοχή
συναδέλφων από τα σχολεία των ΕΠΑΛ Ευκλείδη (Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης) που με την
παρουσία τους, αλλά και με την οικονομική ενίσχυση για την κάλυψη των
δικαστικών εξόδων εξέφρασαν την αλληλεγγύη στους τέσσερις συναδέλφους τους που
κατέθεσαν την απολογία τους και διαμήνυσαν ότι οι συνάδελφοί τους είναι απεργοί
και καμία ποινή δεν μπορεί να τους επιβληθεί. Αυτές οι κινήσεις έκφρασης
αλληλεγγύης αποτελούν το καλύτερο εφόδιο για τη συνέχιση του αγώνα.
Στη συγκέντρωση μίλησαν οι πρόεδροι των
ΕΛΜΕ και πρόεδροι των ΣΕΠΕ, καθώς και
μέλη του ΔΣ της ΟΛΜΕ. Επίσης μίλησαν διωκόμενοι συνάδελφοι και ο δικηγόρος
υπεράσπισής τους.
Συνεχίζουμε ακόμα πιο δυναμικά τον αγώνα
ενάντια στην κατηγοριοποίηση και εμπορευματοποίηση των σχολείων που προωθούν
κυβέρνηση και υπουργείο και μέσω της αξιολόγησης, ενάντια στις διώξεις και την
τρομοκρατία, ενάντια στην αποδόμηση του δημόσιου σχολείου. Θα είμαστε παρόντες
με κάθε τρόπο δίπλα σε κάθε συνάδελφο και συναδέλφισσα που αγωνίζεται για ένα
σχολείο που θα μορφώνει όλα τα παιδιά.
ΒΙΝΤΕΟ:
Νίκος Κούρος, μέλος του
ΔΣ Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, απολογούμενος απεργός στο πειθαρχικό συμβούλιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου